Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

miercuri, 3 noiembrie 2010

Sângele meu pe caietu de chimie :))
Neata!Booon... deci azi o să vorbim despre NOSE BLEEDing și app. se lasă cu CONCURS.
Deci... mai întâi post-ul și apoi concursul.
Totul a început când la minunata oră de chimie eram foarte indignat că tot mă strofocam să îi zic profei că nu înețeleg ceva și ea zicea: ”Booon... trecem mai departe!”  Banging Head. Frate, m-am enervat așa de tare încât am aruncat pe jos un pix... două, trei Cencored......
Mai multe și CONCURSUL găsiți la ”Minunăția zilei :)”

6 comentarii:

  1. asa deci am onoarea sa fiu prima care da comm la chestia asta:-?:))...
    am trecut si eu printr-o intamplare de genu acum cativa ani...eram cu ai mei la munte si, din cauza presiunii prea mari a aerului bineinteles ca am avut probleme cu cursul sangelui din nas:|...din pacate, cat am fost mica aveam astfel de probleme destul de des, dar atunci, tin foarte bine minte, ca am avut o hemoragie care credeam ca nu se mai termina:)):|...faza amuzanta si intr-un fel enervanta a fost ca dupa ce am ajuns la spital la urgente (ai mei erau tare alarmati:-@), nu mai aveam nicio problema...ca si cum ma dusesem degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  2. Insist, să NU vă scrieți numele!!! Pentru a nu crde că favorizez pe cineva, identificare se va face pe nr. Așadar, ”asa deci am onoarea sa fiu prima care da comm la chestia asta:-?:))...
    am trecut si eu printr-o intamplare de genu acum cativa ani” - are NR. 1!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si atunci cum stii cine e persoana reala? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. La sfarsti anunt castigatorul, numarul: ... Și mâine vă voi întreba cine e nr. X?

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.deci conduceam o tipa acasa , era iarna trecuta , ea ma tinea de mana ca sa nu cada si am cazut eu cu ea...
    2.In tramvai stateam nu stiu cum cu mana...si,cand sa coboram mi s-a blocat cotul intre perete si teava de care ne tinem.....ehhh era sa plece tramvaiu...matusa striga sa ies...nu stiu cum naiba da am reusit sa-mi scot mana si dupa ce ies din tramvai incep niste babe cu gura: De ce nu esti cuminte? Uite ce-ai patit dacaesti rea.....
    3.Sa vedem, patanie care era sa se intample azi... Iesim de la ore, eu cu Claudia, Maria si prietena mea, si la ce soare era afara, ma dureau ochii ingrozitor, si am inchis ochii k nu vedeam bine, si nu vad pe unde merg, si era sa intru intr-un cos de gunoi, noroc ca nu era mare, era mic si noroc din nou ca m-am tras la timp dar era sa o patesc.
    4.Am patit-o ieri, cand am fost cu Claudia, pana in oras. Intram in magazin, si Claudia vorbea la telefon cu Bianca, iar noi ne uitam prin produsele care erau pe acolo. Claudia s-a saturat de ea si mi-o da mie sa vorbesc cu ea. Nu prea stiam ce sa zicem, ca am vorbit deja cu ea la telefon de cateva minute bune >.< si am inceput sa zicem prostii, cum ar fi ca ea s-a certat cu mama ei in dimineata aia, si ca a fost la ea in camera, iar eu fac: "daca nu o vrei la tine in camera, arunca si tu cu ceva in ea! ia o perna, si da dupa ea" ea la telefon face: "ceva mai tare nu e bine?", eu fac: "o veoza, arunca in ea cu o veoza" si faza era ca eu inca eram in magazin, si era plin de lume, si toti care ma auzeau, radeau cu o pofta de mine, eu toata rosie la fata nu am stiut cum sa inchid si sa ies mai repede afara. Dar norocul meu, e ca a inchis ea si am scapat, dar totusi, a fost penibil, or fi zis aia ca nu sunt normala, daca am asa ganduri. XD
    5.Io dormeam la prietena mea... ji vorbeam noy ji nu dormeam... acasa nu mai erau dekat bunicasa kre dormea in camera ei, kre era pe acelasi hol unde e camera prietenei mele ( dar nu era chiar langa a ei )
    Apoi durere... imi era sete... logik k imi era prea frik sa mearga la bucatarie deoarece este in partea cealalta a casei, ji pentru a ajunge acolo trebuie sa traversezi un hol luuung si intunecat. Atunci mergem amandoua si deodata bate cineva in geam... noi ramanem paralizate akolo, dar nu tipam pentru a nu se trezi bunica. Apoi simtim ca trece ceva pe langa noi... uh bezna totala... eu o iau la goana inapoi da ea incepuse sa fuga inainte spre bucatarie :) eu incep sa urlu in camera ei iar apoi o iau la fuga shi ma duk in bucatarie..ji..ji.. incep sa zic cum se misca patura. Usa se deschide again... suspans... noi ne tineam de mana si de'abia respiram... ji cine era? Miru : ) ( motanul ) el are obiceiul sa intre prin gaura speciala din fereastra si uitasem k se aude aja mereu... si se duce cica in cmaera mea si se baga sub plapuma ..asta ma speriat pe mnx(
    6.M-a trimis bunik dupa lumanari...intru eu intr-un magazin si zic: avetzi lumanari la 2 mii?vanzatoarea zice k da...intreb yo: si cat costa?
    A inceput sa rada:))cred si yo...eram putzin mai mica..am mai facut o faza d genu knd m-am dus la un magazin cu gandul sa iau cashti pt mp3 k iar se stricasera...intru eu in magazin,stau la "coada" 10 minute si knd ajung in fatza,nuj ce mi-a venit si am zis: datzi-mi niste baterii...:-|..de ce mi-a trecut asta prin cap,nuj:))...imi da ala bateriile si ma trezesc si yo la realitate si zic: ah de fapt voiam sa spun cashti...scuze:))...mi-a zis: domnishoara,esti indragostita:))..n-am mai zis nik:))
    crek ajung atatea:)):)):P

    RăspundețiȘtergere
  6. O Doamne...ce-am facut să merit să citesc atâta :)). Ai nr. 2 :))

    RăspundețiȘtergere

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)