Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

marți, 16 noiembrie 2010

Pe langa Floppy
(remix dupa Mihai Eminescu)

Pe lângă Floppy fără soft
Mereu am procesat
Mă cunoştea PC-ul tot
Tu nu m-ai accessat

Prin Windows încercam ades',
Te urmăream sfios,
Ca să te văd chiar "face to face".
Mi-ai arătat un DOS

Prin Microsoft te căutam
Să te printez un pic
Iar pe Email eu aşteptam
Măcar să-mi dai un clic

În Google tot am navigat
Prin Internet Explorer
Dar tu cu altul te-ai cuplat

Trei ceasuri pe Messenger

Nici noaptea nu pot să mă culc
Te urmăresc în Inbox
Pe tine rău te doare-n Bulk
M-ai şi Delete din Windows.

Chiar dacă astăzi m-ai rugat
Să mai încerc un Undo
Regret, dar prea te-ai Virusat
Şi te-am uitat, bolundo!

Renunţ de-acuma la Sign In
Că-n Chat-ul tău nu-ncap,
Mă mut şi în Recycle Bin
De-aceea-acum, Sign Up!

Tu ai călcat demult pe bec,
Nu-ntreb: How do you do?
Căci pentru tine nu am Back
Ş-am terminat. Thank you

---------------:)) IN CURAND SI IN LECTURA MEA PE FOND MUZICAL :))-----------

Un comentariu:

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)