Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

luni, 1 noiembrie 2010




Another CUCERIRE in my life :))

Din respect pentru tipă nu am postat nimic care să îi dezvăluie identitatea. Eu știu cine e. Prin acest POST vreau să arăt încă o dată flerul meu de GIGOLO
 
Enjoy! 

Anonimă(01.11.2010 20:27:56): ai primit mesajul meu?
Bold Iulian: nu
Bold Iulian: de mesaj?
Anonimă: nu mai cont
Bold Iulian: zi meyt
Anonimă: nu mai cont
Anonimă ce nu pricepi
Anonimă bn...iti zic...da sa nu te supy pe mn
Anonimă: faza e k...te plak mult...si de asta ma comport ciudat
Anonimăasta vroiam sa iti zic
Bold Iulian: imi place mult ca iesi 
Anonimă: na k am intrat
Anonimă: app ms k mi-ai mai dato sansa...k faza k enervatul
Anonimă: sper k nu te-ai supy pe mn k ti-am zis stii u ce
Bold Iulian: nu m-am suparat
Bold Iulian: dar nu imi este gandul la asa ceva :
Anonimă: sa stii k esti mult mai de treaba dekat am crezut

2 comentarii:

  1. lol. fetele astea`s cu capu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu :)) si mie incepe sa imi place, hai NEXT: cine se ofera?! ce naiba?! vad ca deja chiar am succes cu blogu :)) 540 de viualizari in 2 zile :d

    RăspundețiȘtergere

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)