Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

luni, 3 ianuarie 2011

În sfârșit mai trec și eu cu tastatura p`aici...


Deci, zilele acestea au fost demențiale pentru fiecare dintre noi, pentru unii mai mult sau mai puțin. Dar totuși am să fac un lucru care va fi vorbit cel puțin câteva zile de acum încolo...


Voi face... COMENTARIU MONDEN :))
Pentru că m-am tot uitat la albumele de pe Facebook, care se numesc gen : ”revelion :X:X:X:X”, ”2 ianuarie”, ”Revelion” și tot așa, am fost bineînțeles atras de Party-ul dat de grupu vesel 8A, la Virginia acasă, cei, cred eu, 13 :)
Așadar, o să iau pe fiecare împarte și o să fac ca la CIAO: ”AȘA DA!”, ”AȘA NU!”


Să începem DISTRACȚIA:

  • Alex T.: ”AȘA DA!”  A adoptat un stil destul de casual pentru el și a asortat foarte bine culorile. O să i se potrivească mereu bluzele cu dungi orizontale, așadar pentru final: 
  • Lavinia: ”AȘA DA!”; Te-ai îmbrăcat ok, ți se potrvesc genul ăsta de bluze, în ciuda faptului că paietele nu mai sunt căutate, îți accentueaza foarte bine stilul. Părul și accesoriile de nota 10. 
  • Teo: ”AȘA DA!” Ok... deci dresurile... GET RID OF THEM you sexy girl! Serios! Deci m-ai lăsat mască cu dresurile alea... Păstreaza-le pentru noaptea nunții ;) În restu, bluza suuuper, accesoriile de asemenea, frizura idem și s-au asortat și cu UGG-urile ;) 
  • Anca C.: ”AȘA... NU” Sorry! Bluza aia... totuși, în general e purtata de dame >35 ani, sau cel puțin se purta, că acum nu mai e deloc la modă... Pantofiorii sunt OK, și accesoriile, și dacă văd bine că ai două lănțișoare, trebuia să scapi de unul. 
  • Flavia: ”AȘA DAaaa!” Deci ai doborât orice record! Ești maxim îmbrăcată!   Cu tot dragu FIVE stars rating!
  • Cristiana: ”AȘA... NU!” Deci, chiar Sorry, da' cine-a murit frate?! Dumnezeu să-l/s-o ierte! Interesantă e combinația, crecă voiai să transmiți că îți pare rău de la genunchi în sus, și că totuși te bucuri cu movu ăla :)) Revenind la normal, fusta aia...NOT! Iar bluza cu dantelă... :))  Noroc că ai o față super! 
  • Diana B: ”AȘA... mDA...!” Cam cu jumătate de gură, adică ai ales ceva cam simpluț și ești și tu cu doliu ăsta... oricum parcă îți șade mai bine decât altora ;) 
  • Virginia: ”AȘA NU!” Dăci... șunculița p'afară cu dantelă furată de la chiloței gen dame de companie... combinația mortală... Se vede că te-ai distrat și asta contează, dar stilul vestimentar... Noroc de păr care a arătat chiar OK... cel puțin la început. 
  • Dragoș: ”AȘA...mDA..!” Bai, nu te supăra că îți zic, da și când o să mori tu o să stai în coșciug zâmbind :)) (Asta peste vreo 100 de ani așa...) Mă rog,  cămașa arată bine, dar totuși nu-i de tine, dar oricum zâmbetu ăla :))
  • Diana C.: ”AȘA NU!” Ținuta care am văzut-o eu pe Facebook cu jacheta aia cu puf e nasoala rău, acum am văzut-o și pe cea cu bluzița mov, aia își stă chiar super. Dar totuși aia cu puf și sclipitoare... :( 
  • Bianca: ”AȘA NU!” FUCK! Ooo... Doamne am rămas șocat... adică nu se potrivște deloc cu Bianca care o știu eu, cel puțin vorbesc din privința pozelor de la profilul Ancăi... Nu știu ce să mai cred :)) 
Cum am putut să uit de extraordinarul, magnificul, spontanul, skeeny-ul și cum vreți voi:
  • Andreeeeei Crîîîînganu!: Fac pomană cu un ”AȘA DA!” :)) Nu, serios acum, s-a îmbrăcat calumea, ca deobicei ;) Bluza mov, părul proaspăt spălat și tot așa :)) 
Sincer, nu vreau să se supere nimeni și nu am zis nimic cu răutate, dar trag concluzia că fetele noastre... numai sunt ce-au fost ;)) Așadar, la atac băieți!

------------------------The End------------------------

4 comentarii:

  1. parul proaspat spalat zici ?=))
    dupa ora 12 mirosea a voma de la amestecul de frisca&gel pt. maini =)) idem al meu :-L

    RăspundețiȘtergere
  2. si sa traiti pentru comentariul monden d-le bold ;*

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Yuuuh, ma faci sa borasc aici :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sa traiesc sa traiesc, app La multi ani :*

    RăspundețiȘtergere

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)