Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

duminică, 5 decembrie 2010

Wow... wow.... wow...

Fratilor, eram si eu in bucatarie, mancam o portcoala, si ma suna varmea... ”Bah, da aia-s prosti?! Ai vazut ca ai vreo 8 de ”NU” pe blog...(P.S. asa vorbeste ea, ma refer la ”prosti”) și am ramas:(vezi poza :)) )


Mai inteleg, deci voturi de //”NU” imi place// din ciuda sau proprie isterie sau propriu orgoliu, invidie...
    No.1:  Cristiana
      Madalina
      Ioana
      Mara
      etc. ...aLa o persoana de aici poate ma insel... ma rog, deci 7-4=3. Voi astia realistii, ce nu va place la noul design?! Apreciez sinceritatea ;) Lasati un comentariu ca ANONIM si raspundeti ca sa ma pun si eu in tema.


Merci!

4 comentarii:

  1. Mie imi place noul design

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai e prea simplu, fundalul e aproape la fel de deschis ca restul blogului si nu e un contrast prea mare, zic in loc de alb cu negru si putin verde sa incerci combinatii mai vesele gen verde, galben si culoarea lamaii verzi si chestii din astea, hai stiu ca poti.

    P.S. Am votat pentru da :)

    RăspundețiȘtergere

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)