Pentru a vizualiza VIDEO-ul pentru MARATON și regulile, rulați bara puțin mai jos. Îl găsiți acolo

duminică, 31 octombrie 2010

Neata Neata... Pe reEbeX blog nu doarmeee nimeeeni!

Deci vreau sa va zic clar de la inceput ce o sa gasiti colea aici: Povesti, Basme, Povestiri din clasa a VIII-a B :D, asa, Stiri atat mondene cat si importante, Link-uri catre concursuri dunky-punky, bancul zilei :D, postarea zilei... asadar voi avea activitate...
In rest, sper ca voi sa enjoy postarile si daca nu, repede un comment, ca nu ma supar..., app., mi se zice Bold, m-am trezit prima oara in '96 cu Dunarea-n ochi... "Gemeni ca zodie, duplicitor la caracter" ("..." - sunt pentru cunoscatori :D) Asa, continuand, am stat în zona garii vreo 2-3 ani la Bloc... (nice memories), asa, apoi m-am mutat pe Posta Veche 1** ca s-a intepat maicamea in anuntu din ziar cu boldu (vb. serios). Am bocit normal cand a fost vorba de camin, da am adorat gradinita... Acum bocesc normal cand e vorba de scoala, dar ador distractia. Sunt ciudat, obisnuiam sa am doua fețe până când am aflat ca pot sa imi pierd prietenii din cauza asta... Urasc prefacutii/prefacutele si le-as da foc cu spirt si as stinge focu cu benzina... Cam asta sunt eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOU! Acum putem vorbi NON-STOP! :)